Кошик
341 відгук
Безкоштовна адресна доставка по всій Україні!
Магазин сейфів "Safe.net.ua"
Контакти
Магазин сейфів "Safe.net.ua"Олександр
03035 Солом'янська 5, Київ, Україна
+380 (67) 417-54-74
Kyivstar
+380 (99) 785-50-98
Vodafone
+380 (93) 433-72-53
Lifecell
+380674175474+380674175474+380674175474
+380 (67) 417-54-74
+380 (99) 785-50-98
+380 (93) 433-72-53

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів провадиться за домовленістю. Умови повернення товарів належної якості. Відповідно до ст. 9 закону України «Про захист прав споживачів» поверненню/обміну підлягає будь-який товар належної якості, придбаний в інтернет магазині Tehstore.com.ua за дотримання одночасно всіх наведених нижче умов: з моменту придбання минуло не більше ніж 14 днів. Моментом набуття вважається момент переходу права власності на товар; збережено товарний вигляд виробу, упаковка – якщо упаковки не розкривалися, відсутні механічні пошкодження товару та його комплектуючих; захисні плівки, заводські пломби на товар; продукт немає слідів експлуатації. Обмін товару або повернення грошей провадиться протягом 14 днів після покупки. Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів" покупець має право: - обміняти товар належної якості (без механічних пошкоджень); повернути товар неналежної якості (механічні пошкодження, що виникли при транспортуванні або через недбале поводження з вантажем працівниками пошти; заводські дефекти товару) та отримати кошти, витрачені на товар у повному обсязі. Повернення коштів провадиться протягом 3-х днів з моменту, коли продавець забрав товар із відділення Нової пошти. Який товар підлягає обміну: - не механічно пошкоджений товар; товар в оригінальній упаковці; товар, після купівлі якого минуло 14 днів. Товар неналежної якості, що не підлягає обміну та поверненню - товар, механічно пошкоджений покупцем, косметичні засоби. Умови оплати доставки при поверненні: При поверненні товару належної якості та надсилання покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається; при поверненні коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума доставки вираховується з покупця; якщо товар не відповідав опису з вини продавця, доставку обидві сторони оплачує продавець. Процедура повернення товарів неналежної та належної якості: зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар; повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів; Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо гроші чи інший товар.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner